måndag 13 februari 2012


15 kommentarer:

  1. Intressant hur du påstår dig vara snygg när man tydligt ser på din header att du har mag"fläsk", med andra ord, överbliven fett och hud. Det går inte bra ihop med det faktum att man ser dina revben.

    Du ser med andra ord ut som om du är nygravid.

    SvaraRadera
  2. ehh ?? .. det är Hanna på den bilden pucko.. Jag skulle ta livet av mig om jag såg ut som henne..
    Och om du nu menar mina bilder.. så är jag sexig jag vet..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skrev "din header", inte bilden du postade.
      Du ser dock inte mycket bättre ut då du skyltar med att du är nygravid, eller har varit extremt överviktigt och gjort en gastrisk bypass :/

      Radera
    2. Ja det stämmer...hon är skit tjock :S Förstår inte hur hon kan tycka att hon ser sexig ut...det är nog extrem önsketänkande, stackars.. Jag menar shit kolla in fettet! Sen kallar hon Hanna för tjock??!! Hanna är pinn-smal ju :S Detta är bevis på att Jessica har nån slags seriös komplex

      Radera
  3. Handlar din blogg bara om att du hatar hanna och att du tycker att du själv är sexig? Det kan bli tråkigt i längden...just tellin' ya

    SvaraRadera
  4. va söt hanna är! :)

    SvaraRadera
  5. Varför svarar du inte på min fråga? Okej, en gång till: Jag känner en i Örebro som tydligen gått i samma skola med dig och hon säger att du inte alls är halvitaliensk, utan halvbosnisk eller halvserbisk..? Inget fel i det, men du skäms tydligen för ditt ursprung?

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha hon ser absolut inte ut som italiensk, in your dreams jessica! man ser att du är jugge

      Radera
    2. Jag själv är jugge men tycker inte hon ser ut som en jugge , speciellt om hon är halv svensk ... Och om hennes pappa är jugge skulle hon inte heta "Holm" för de är extrema med att barnen ska ha pappas efternamn.. Men hon är inte italienare heller för den delen.. Jag gissar på zigienare från Ungern eller nåt!

      Radera
    3. Jag är ITALIENARE.. USCH inte zigenare fyfaaaaaaan.. Jag är HALV SVENSK OCH HALV ITALIENARE ..

      Radera
    4. Jag gissar på alban.

      Radera
  6. vet du vad......Du är en stor idiot. Jag vet var du bor.

    SvaraRadera
  7. Hanna var söt på den här bilden :) Jag tror Hanna bara "leker" på sin blogg men att hon i verkligheten inte är sån. Hon är rolig, jag gillar henne :)
    En fråga bara; varför lade du upp den här bilden? Vad försöker du visa? Inget fel med bilden hah

    SvaraRadera
  8. du ser inte ut att ha ens lite italienskt i blodet ?

    SvaraRadera