onsdag 15 februari 2012

Lyx lyx lyyyyyxxx

Hejsaaaan alla som har saknat mig..
Jag är i Paris och är hemma på fredag..
Det är så att jag knullar så otroligt mycket.. typ HEELA TIDEN .. Sen går jag ju ut på den vackra staden och min K.K köper allllllt jag pekar på.. Ska uppdatera bilder när jag kommer hem.. Just nu är jag så upptagen så förlåt alla mina älsklingar <3..
LA EN EN SEXIG BILD PÅ MIG SÅ NI KAN DREGLA .. 

En person sa att ifall jag nu hade varit i Paris så hade jag skrytit om det.. Taaa-haaaaaaaa...
Jag knullar och lever livet älskling.. Så neej.. Jag uppdaterar när jag kommer hem och visar er fattig-lappar ; mitt lyxliv.. Och nej säg inte att jag härmar HANNA för det gör jag verkligen inte - FÖR JAG HAR ETT LYXLIV PÅ RIKTIGT SÖTNOSAR hon bara sitter och ljuger om hennes för hon ALDRIG kommer ha ett liv som mig !!!


Japp ; nu ska jag gå och KNULLA.. pööss allaaaa  

8 kommentarer:

  1. Du är äcklig och patetisk...du tror att det är bara du som knullar i hela världen hahahaha. Alla har sex inte bara du lilla gumman. Var bor du i Paris då? Självklart ska man bo på Ritz när man är i Paris, då kan vi snacka Lyx....men du bor väl på något billigt litet hotell i utkanten av staden. Nu ska du knuuullllaaa säger du, som att ingen annan får kuk hihi. Vad ska man säga? Jag bara skrattar åt dig.. Slit inte ut dig mellan benen nu..för en billig väska ;-)

    SvaraRadera
  2. Ska du uppdatera ditt lyxliv när du kommit hem!!! Haha så du hinner sno bilder från andra människor!! Åh din sexiga bild är inte speciellt sexig!! Vad har du på dig??? Din mormors rafs trosor haha!!! Eller är det ett par vuxen blöjor?! Fult va det iallafall!! Klass eller stil har du ju verkligen inte!

    SvaraRadera
  3. Om du nu vill att vi ska vara kvar måste du ju uppdatera? Vi orka ju inte läsa bara ett inlägg om Dan?

    SvaraRadera
  4. Hallå du som knulla så mycke kör du i rumpan med?

    SvaraRadera
  5. Transaaaaa säg inget du ser fan inte snyggare ut än Hanna tycker ni ska bilda klubb hehe lika blåsta skrattretande du kan ju titta på din favorit på svt1 debatt kl 22 om du blir kåt hehe. Skulle se roligt ut och snälla om du har ett lyxliv och står för vad du tycker gör ett videoklipp din fejkbrud

    SvaraRadera
  6. haha love you! sluta aldrig blogga

    SvaraRadera
  7. Du ser helt skabb å trasig ut :-s.. Är nog inte många som tycker att du är sexig, isånafall har dom nog synproblem

    SvaraRadera
  8. Jag tycker varken om dig eller Hanna, men om jag måste välja så anser jag att hennes blogg är mycket mer välskriven än din och MYCKET mer underhållande. Du vill vara som henne, det märker väl de flesta. Jag orkar inte ens läsa igenom din, med tanke på att du förpestar det svenska språket så kraftigt. Lär dig skriva, sedan kan du försöka bli känd. För nu är du ingenting.

    SvaraRadera