måndag 13 februari 2012

Har ni märkt..

YEAH BITCH ; I'M HOT AND I KNOW IT !!
Har ni märk att nästan alla svenska tjejer är HOROR ?!?!.
Dem bara knullar runt med vem som helst ;
T.ex ; Typ ALLA svenska tjejer går till olika fester och super och leker fulla och sedan knullar med typ alla kille på stället ( mest araber & zigenare ). Och när dem går hem leker dem pappas lilla ängel ha ha ha. Sen utlänska tjejer ; Dem som har slöja ; ÄR ABSOLUT INTE EMOT MUSLIMER ELLER ANDRA RELIGIONER ) . Dem tar på sig slöjan hemma framför pappan, bröderna & släkten men sen när dem går ut så tar dem av sig den och knullar runt med alla typ och typ i rövhållet för att när de gifter sig måste dem vara OSKULDA JU  .. Säger inte att alla gör de ; men typ mer än hälften ..

Jag personligen är en tjej som ÄLSKAR ATT KNULLA och jag gör de bara med mina K.K :s ( har typ 15 k.k:s ) ..som har PENGAR som kan betala mina resor, smycken, ge mig pengar ja och så vidare.. Det är killar jag känner ; 
















13 kommentarer:

  1. HANNA WIDERSTEDT ÄGER!!! GO HANNA GO HANNA GO HANNA!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det inte så att en hora är någon som har sex för pengar? Du är väl mer lik en prostituerad om du ligger med massa killar för att få saker än ngn som bara ligger runt?

      Radera
    2. Bruden verkar inte veta vad en hora är??

      Radera
  2. Din mamma va en hora sen kom du !

    SvaraRadera
  3. Kul att du klagar på Hannas horbeteende och sedan erkänner att du gör exakt samma sak. Finns något som kallas integritet som vi män uppskattar. Fast det är klart, kan ju inte finnas för många fina tjejer för oss få fina killar då vi inte horar runt och inte vill ha tjejer utan integritet. Ha så kul!

    SvaraRadera
  4. jag vet inte riktigt vad du får ditt självförtroende ifrån, antagligen dina tuttar för du är inte snygg:P, du kör dåligt skådespeleri så sluta härma hanna gumman;)

    SvaraRadera
  5. Du klagar på att svenska tjejer ligger med "alla" så de är horer enligt dig? Du har 15 KK's som sätter på dig, men de betalar för sig, så det gör dig inte till en hora?! DITT DUMMA LILLA SPRUTLUDER!! HAHAHAH JAG HAR ALDRIG SETT NGN DUMMARE MÄNNISKA!!!
    Dessutom har du ganska fult ansikte, antar det är därför du är så arg? Eller tror du att du är väldigt snygg? Du är en horan, projicera inte över din horighet på svenska tjejer äckliga chupacabra-hora.

    SvaraRadera
  6. Men KÄFTEN ditt äckliga luder..! Att ALLA svenska tjejer är horor ska du få äta upp ditt vider. Vem fan är hora om inte du själv?! Du har femton kks säger du,hur jävla äckligt är inte det? Jag har EN kille. Jag är SVENSK och stolt och ingen jävla hora som du. Och jag är vacker till skillnad från dig...din zigenare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ursäkta? varför kallar du henne zigenare som om det vore nått dåligt? zigenartjejer är helt underbart vackra!! jag är zigenare, tjej, och bara för du är SVENSK har du inte rätt att trycka ner min folkgrupp!! RASIST!!

      Radera
    2. Förlåt, jag ber om ursäkt det var mycket dumt. Hade lika gärna kunna sagt jugoslavier eller vadsomhelst spelar ingen roll vilket land jag hade nämt man trampar alltid någon på tårna. Men Jessica pratar skit om svenska tjejer så det var till henne. Förlåt om håg upprörde dig som är zigenare,inget fel alls på er ni är ett jättevackert folkslag! Är inte rasist alls, tro mig.

      Radera
  7. om du är så het som du låtsas vara, vilket är konstigt, då du har bilder på dig själv.. det är ju inte logiskt att ha bilder på sig själv och se alldaglig ut, sen översminka sig, och säga man är superhet, då alla ser dina bilder som du inte är superhet på...
    En superhet person behöver aldrig säga "jag är superhet" om sig själv, varför? Jo för den ÄR superhet så alla ser det..
    Det är PINSAMT att du känner att du måste överala folk om hur het du är, kan du inte inse det?! Jag antar låg IQ kombinerat med självbedrägeri är några av dina problem.
    Och du har så rätt, du är ingen hora för du blir påsatt av 15 olika killar som betalar för sig?!!? /MVH ngn som ser bra ut på ritkigt. loser...

    SvaraRadera
  8. INTE!!! "När d e m går hem leker d e m pappas lilla ängel." När DE går hem... FÖR HELVETE!!! LÄR DIG SKRIVA JÄVLA FUCKTARD!!!

    SvaraRadera
  9. om du vet vad en hora är så är det jätte bra,,hora är när man knullar bara för att få pengar,,du sa ju att du vill knulla med rika så de kan betala till dig ,,muslimska tjejer e fk bättre än dig ,,du är en äkta hora!!!!!!!!!

    SvaraRadera