tisdag 14 februari 2012

Hej från Paris.

Hejsan alla..
Har inte skrivit idag..
Är i Paris ; OMG så mysigt.. Fyfan..
Knullar hårt gör jag också.. OMG fick så jävla mycket idaaag av min K:K .. NI kommer DÖÖÖÖ.
Han är så jävla het ocksåå UHLALAAAAAAAA.. Finns jätte snygga killar här i Paris som jag hade velat göra nam-nam med.. Uhh..
Får se imorgon om jag orkar knulla - Nu ska jag gå och ta på mig något riktigt sexigt och knulllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Oh vad jag älskar att knullaa..
Je ne suis pas chaud? Oh, je m'aime moi-même .. !

9 kommentarer:

  1. Knulla? Äre det enda du gör vafan det står ju på varje inlägg?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är endast för att få uppmärksamhet. Knulla, fitta och kuk är bra ord för att få uppmärksamhet. Används därför flitigt. Men att använda orden hela tiden blir i slutändan att ingen bryr sig, som Jessica kommer att upptäcka.

      Radera
  2. Varför har du betalningsanmärkningar för?//jimmy

    SvaraRadera
  3. Nämen va mysigt då? Du vet att resten av världen också har sex? Har du inga bra bilder på Paris istället? En bild på något anonymnt hotellrum vad säger det?

    SvaraRadera
  4. ett du kommer aldrig bli som hanna haahhah hahahha du skriver samma sak hela tiden o inga bra bilder häller hahahhaha så mobbad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Erika Kristinehamn15 februari 2012 kl. 07:21

      Tur om hon inte blir som ngn annan bloggare. . Vill du ses nar jag dyker upp i din hemsta?
      Har polare i P-boda. . Strir lite me dej o grejja litte. .

      /ERIKA

      Radera
  5. Du är värdelös på att uppdater den hära bloggen?

    SvaraRadera
  6. Om du tror att det här provocerar failar du totalt. Det är normalt att gilla sex.

    SvaraRadera
  7. Du är inte i paris!! Hade du varit det hade du skrytit om allt du gjort å sett!! Man åker inte till Paris för att knulla konstant och skita att vara runt i staden!! Billiga jävla lögnerska!! Du e så jävla patetisk! Snacka om att du e en tönt!!!

    SvaraRadera