söndag 12 februari 2012

Born to be Gorgeous

Hanna - transan har fått spel på mig TIII-HIII..
Hon går in nu och skriver anonyma - kommentarer för hon skäms; Talar ju sanning gör jag = )..


Knullade innan med min k.k.. Över skönt var det.. Fick en väska från Louis Vuitton och en plånbok som tillhör väskan ; Över hett var den.. Damn i'm proud to be me .. -  Hanna - nu kommer du nog ta livet av dig. I know it !!
Älskar mitt ansikte och min kropp - Ohh jag vet att det är många som vill se ut som mig - Men buhuuu : to bad - you are ugly : Like Hanna / transan..



Nej nu ska jag ta och gå ner och köpa chips och 
dippa.

Pösss..




Born to be gorgeous ..

Min nya väska & plånbok .. 




11 kommentarer:

  1. du ser ut att va 40 ++ med mkt smink.... ljuger du om din ålder eller?? annars borde du fan fixa de ena o det andra i ditt fejs... för du kommer ju se ut som 50 innan du fyllt 25 annars.... bara ett tips.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är bara svartsjuk för att du inte ser ut som mig.. BUHUUU.. synd om dig.. Jag är sexig jag vet..

      Pöss

      Radera
    2. Haha så jävla synd om dig, du som skämmer ut Hanna o säger att hon lekar, kolla på dig fula människa. Du ser ut som en uppstoppad höna o hur man dina bröst vara "äkta" om formen förändras på varge bild? Du e ful o borde inse det! Tycker synd om människor som dig som måste exakt som Hanna o andra horor hora runt.. sug Hannas nyanvända dildo, bitch!

      Radera
    3. Ja ja ja ja, svartsjukan stiger :)

      Radera
    4. Svart sjuk... Knappast....hade jag sett ut som dig hade jag nog fan gått till herr plastik kirurg och fixat de mesta.... Bara att du har den här bloggen och skriver som du gör om dig själv bevisar bara att du har dåligt självförtroende, och försöker få posetiv respons från samhället. tyvärr kommer dom bara att klanka ner dig mera.. så sitt du och ät chips och dipp medans tårarna rinner på dina kinder...Hade du däremot betett dig som en människa värd att respektera, kanske du hade fått lite posetiva komentarer....

      Åh just de... hur är det att va Hora egentligen trivs du med det? du vet att även att få presenter i utbyte mot sex är horeri??? Fast sen igen verkar du ju inte så jävla smart....

      Radera
  2. När jag läser din blogg känns det bara som att du är en wannabe Hanna Widerstedt... Och som sagt.. Originalet är alltid bättre än det som är fake....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sååååå sant hon är lika fake som hennes bröst

      Radera
  3. Rent tekniskt är man väl prostituerad om man erbjuder sex och får ekonomisk ersättning för det? Ersättningen kan vara varor eller pengar. Visst är det ok att vara golddigger, precis som du och Hanna, men att blogga om det borde minska ert marknadsvärde ganska kraftigt. Troligen kommer de riktigt intressanta kapen att göra en bakgrundskontroll av potentiella partners, och då kommer man att hitta era bloggar. Fundera på om ni är intressanta då....

    Tyvärr tjejer, så kommer ni bara att bli kortvariga på grund av just bloggandet. Dvs. era karriärer är över inom tio år och nya och yngre förmågor har tagit era platser.

    Ni har båda uppvisat en vågad profil på nätet, men har kanske inte gjort en intellektuell analys av vad det kan få för konsekvenser över tiden.

    Jag gratulerar er till er kortsiktiga "vinst" i bloggosfären och alla eventuella handväskor som ni får som "tack" för gjorda tjänster.

    mvh
    Statsmannen

    PS: Lyckad golddigger, Elin Nordgren (Woods). Fast det är klart, hon är både snygg och smart...

    DS: Och nej, det är inte Hanna, hon klarar inte av särskrivningar.... eftersom hon är svart sjuk.... hehehe...

    SvaraRadera
  4. Du skriver så omoget. Tror knappt du e 21. Jag vet de inte är du på bilderna för kvinnan där ser äldre ut än 21! Man har inte den hyn när man e 21. Hora hit hora dit. Så omogen du är stackars tjejen du tagit bilderna av för hon se snäll och gullig ut ! Du är ju en liten snoringe bakom denna bloggen. Bröst e ute också vännen

    SvaraRadera
  5. Den där born to be gorgus bilden e skiiiiiiiiiiiiiiiit F-U-L! Och du kallade Hanna ugly Y-U-U-U-U-U-U-U-U-U-U-U-U-K!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Är du)

    SvaraRadera
  6. Var det inte ute med idomin-vita läppar den dagen man fyllde 16? Typ?

    SvaraRadera