lördag 11 februari 2012

Hanna lögn hals !!

Guuud vad mycket jag skrattar just nu;
Hanna horan ska sova med 2-3 spanjorer HAHHAHAHAH för att hon inte har pengar till ett eget RUM HAHAHHAHAHAHAHHAHA..
Så synd om den lilla horan;
Visste ni ; hon är rädd för mig HAHHAHAHAHHA..
Sen sitter hon och ljuger om att jag har mejlat henne på Facebook; riktig lögnnnnn!!
Jag erbjuder henne pengar men hon accepterar ju inte dem ;  Hon skäms.. för att hon  är en liten äcklig hora..
Sens jag har börjat skriva på hennes blogg har hennes antal besökare & kommentarer ökat ; Go girl du tjärnar pengar på mig HORA.



Idag var jag ute med min älskling ( k.k ).. vi åt en härlig middag sen så körde han hem mig ; Riktigt mysigt !!
Nu ska jag ta en skön dusch och sedan ska jag lägga mig i min sköna stora soffa och kolla på TV en stund ; sen sova !!!!



På väg hem från middagen ; Min K.K
ville ha en bild på mig;
så han kunde runka till
den när han går hem !!













Puss 

7 kommentarer:

  1. Förstår inte...?? Du är skitförbannad på fröken widerstedt och kallar henne hora samtidigt som du gör ett gamska kasst försök att rippa hennes koncept. Vidare så verkar du vara i enormt behov av uppmärksamhet... Vet inte annars varför du vill fläka ut tuttarna i vartenda inlägg. Det är nog inte riktigt så enkelt som du tror att dra till sig läsare. Det krävs en viss substans, lite sammanhang och kanske en punchline. Du skriver osammanhängande och med både kass stavning och grammatik. Det räcker inte med att skriva kuk och knulla för att vara chockerande och intressant. Men vill du skämma ut dig så... Jag kommer inte tillbaks igen för jag blev rätt utråkad. Ha en bra dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kunde inte sagt det bättre själv.

      Radera
  2. Ful i munnen är du också! Du vet att du kan få böta för de där med orden du säger!

    SvaraRadera
  3. Måste vara en väldigt svältfödd pojke som nöjer sig med en kofta och en röd kjol som runkbild...

    SvaraRadera
  4. Är hora det enda skällsord du kan eller? Gå till skolan där du kan skaffa dig ett bättre ordföråd och lär dig stava. Du skämmer ut dig själv och förstör dina framtidschanser genom att bete dig som du gör flicka lilla.

    SvaraRadera
  5. Börjar faktiskt tycka att man ska anmäla och banna vissa bloggare och deras ip. Som du och Hanna. Detta är inte ett friskt sätt att bete sig på och om ni beter er så i sociala sammanhang under normala omständigheter så är det oerhört tragiskt och skrämmande. Kan redan se vilka ragator ni kommer vara som 40. Sånna man inte vill veta av

    SvaraRadera