lördag 11 februari 2012

Ny BH / Trosor

Min sexiga kropp.
Ps : Min nya BH / Trosor.
Hello alla mina älsklingar ; Kom hem nyss med Eli, var på stan snabbt och köpte lite saker, bland annat BH / Trosor : Röda och sexiga.. Ska ha dem på alla hjärtans dag då jag åker till Paris med en jetplan..med en het KUK som har CASH.

* Kallar alla killar för KUK för att dem tänker bara med den * 

~ Tänker bara nämna ; Ni som säger att jag är wannabe, ni kan suga min dildo.. Jag är real och kommer alltid att vara det, bara för att ni inte vågar säga vad ni tycker och tänker och prata fritt om kuk, fitta & knulla.... ~

Jauu.. ska ringa min K.K nu .. Eli gick med på att knulla.. Oh älskar mina vänner. Dem gör alltid som jag säger;
I was born to be a boss. !!

Nu ska jag iväg och fixa mig lite..

Pusssss på (...)




7 kommentarer:

  1. VAD TJOCK DU HAR BLIVI! synd... hoppas att tuttarna har blivit större också! <3

    SvaraRadera
  2. öh vilka kommentarer?
    inget fel på hennes kropp..

    SvaraRadera
  3. HAHAHHAHAHA SÅ JÄVLA FUCKING GRYM TJEJ! DIGGAR DIN BLOGG!

    SvaraRadera
  4. Vilken kupa har dudå?

    SvaraRadera