lördag 11 februari 2012

Hannas små hundar...

Så här ser jag ut ikväll !! Över sexig jag vet ..;
Nu har jag knullat färdigt Ti-hiii.. Det var riktigt skönt ska ni veta. Det var en svensk kille ifall ni vill ha info, och dom kaaan det jag lova ER.. Inte som Hannas små pojkar som skriver på sms hur dem ska göra; Mina visar i sängen hur dem ska göra ;
Ska nog ta på mig och ge mig iväg till min andra K.k som bjöd mig nyss på en middag ; Why not !! * Passar ju in nu efter allt sex *


~ Såg att vissa sa att mina silikon bröst inte passar in i min kropp ; För din / er information så har jag INGA SILIKON BRÖST .. Jag är som sagt ORIGINAL.. Men I know nu måste Hannas små hundar springa och skydda henne, för hon har en äcklig MANLIG kropp.. Min kropp är perfekt.. Äter som vanligt och behöver inte oroa mig för att bli en GRIS .. Som Hanna oroar sig för " Äter baby-mat ".. Neej, sån är inte jag.. 

Har inte öppnat min blogg för att bli känd, utan för att sätta vissa små BARN på plats som har för mycket luft..

Öppnade den igår och har över 2000 som har klickat mig, Och jag behöver inga kommentarer som Hanna gör.. Det är jag som har fått hennes kommentarer att stiga såg jag Idag..

10 kommentarer:

  1. Herru gud vilken inredning. Bor du verkligen så eller är det dina föräldrars rum.

    Är det sexigt att hålla armen framför magen så man inte ser valkarna?

    Visa oss riktiga naken bilder eller bilder på när du verkligen får kuk så kan vi kanske dömma dig sedan.

    SvaraRadera
  2. Inte för att bli känd? ändå skriver du "vad en KÄND bloggerska går för" i ditt första inlägg?.hmm jaa matematiken går inte ihop riktigt där..

    Och är du 21?!?! trodde du va runt 40 när jag såg bilder på dig. Men så länge du trivs är det väl bra antar jag..

    SvaraRadera
  3. Jessica Holm. Vet du inte att man lätt kan se om någon har siliconbröst. Dina cirkelrunda pattar är inte naturliga...hahaha...
    Och ändå skriver du att de är det. Då har du alltså både skaffat dessa avtändande bluffpattar och dessutom ljuger om det. Är det inte lite pinsamt och patetiskt. Visste du verkligen inte att man lätt kan se om någon har bluffpattar. Även om du har en tröja på dig så är det lätt att se.
    Ska du inte göra en läppförstoring också ?....hahahaha......
    Uppenbart att du är avundsjuk på Hanna. Hanna har starquality....du har dina cirkelrunda ballonger....fy fan.
    Nisse Gandhi

    SvaraRadera
  4. Wtf? Vilken jääävla hooora vi har här då vafaan säljer du sex elr???

    SvaraRadera
  5. Man märker att du vill provocera! Jag har fött barn och kommit någonstans i livet och är ändån snyggare än du :) haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Woord! Ännu en kändiskåt tönt

      Radera
  6. Vad ful du är! Du har ju en sådan lång näsa att du nog kan peta dig iden, med tungan. Och mustasch verkar du också ha... Öststatsdrag... Fy vad okvinnligt! Lönnfet är du också! Riktiga mannekänger har en superplatt mage och trådsmala överarmar. Du ser mer ut som en servitris på en billig sylta, som drygar ut lönen geneom att ligga med fyllisar som sticker till dig en tjuga... Du har ett ansikte och kropp av den typen som åldras och risar ihop mycket snabbt.

    Skriva kan du inte heller... Uttrycker dig och använder svenska språket, som en lobotomerad höna.

    SvaraRadera
  7. den där röda klänningen var ju snygg. snälla snälla berätta vart du har köpt den!!!! :)

    SvaraRadera
  8. jag tycker du har en snygg och hälsosam kropp. inte anorektisk smal utan du har fina former på rätt plats....för smalt e ikke snyggt nånstans..

    SvaraRadera
  9. Varför klagar du så mycket på Hanna? Sen jag började se BB så tycker jag hon är väldigt rolig och underhållande, Jag lovar dig att hon spelar en "Roll" hon är inte så, hon har också känslor. Tycker det är störande att du är så avundsjuk :)

    SvaraRadera