måndag 13 februari 2012

Ögon-orgasm

Hej mina små älsklingar ...
Idag har jag typ inte gjort så mycket ; tvättat, ätit & tränat lite..
Såg att Hanna ville döda spanjorerna.. Meeen .. hon borde nog dö själv.. ett sånt fult ansikte förtjänar inte att leva.. 


Ne nog om Hanna.. hon är bara en ful liten råtta..

Jag däremot ; över sexig och het.. Mina läppar & ansikte & kropp är dödligt fint.. Man får ögon-orgasm av mig..;

Nä nu ska jag ner till affären och köpa lite smått & gott ...

Pööösss..

7 kommentarer:

  1. omg shit inte en ny Hanna .... fy fan alltså skämmas ska du

    SvaraRadera
  2. Du liknar min röv, hälsningar hanna

    SvaraRadera
  3. Kåt på dig själv va?! Gillar du tjejer? Vi kan ha sex du och jag får vi se hur bra du är i sängen gumman...du har rätt, du är fan sexig. Fast gillar inte att du är så hatisk mot Hanna.

    SvaraRadera
  4. Haha du är fan inte sann.. Helt patetisk!!

    SvaraRadera
  5. hahahahahahahahahaha!!! sexig? DU?! HAHAHAHA!!!! dagens skämt bitch!
    fuck you! mitt anus är fan snyggare än du!

    SvaraRadera
  6. wow... sökte efter bombade sex sykopater och hittade dej... så jävla sant google!

    SvaraRadera