lördag 11 februari 2012

Hej mina små bloggläsare ;


Tänkte berätta lite om mitt liv ;

Jag är person som vill ha det real, och jag får allt jag vill ha : DÅ MENAR JAG ALLT !!.
Behöver inte pengar för det har jag gott om. Jag jobbar lite som modell i både Italien och Sverige..
Är halv Italienare och halv Svensk.. Jag låter ingen trycka ner mig, och då menar jag in real life; för här på bloggen kan ni sitta och snacka hur mycket ni vill när jag vet att jag är sexig & snygg. Behöver inte era åsikter..


Är här bara som sagt för att sätta hororna : Hanna Widerstedt och Kissie på plats.. För jag ser att dem har fått för mycket luft ; eller ni har gett dem för mycket luft ...
Jag försöker inte få uppmärksamhet för det har jag tillräckligt av ; och är inte ute efter att bli känd..

Ni kan säga vad ni vill om mig ; I don`t care ..


 Lite bilder på mig så ni ser att jag talar sanning angående modell jobbet.. No bullshit BITCHES.


Pöss på er <3-



















16 kommentarer:

  1. åh det verkar jätteroligt ju :)
    precis sånt man drömmer om som liten :P men slår inte in haha..

    hoppas att du har får en bra dag , hittade dig i hannas kommentarer och tyckte att din blogg va värd att följa

    SvaraRadera
  2. Alla vet ju att modeller allt som oftast inte e speciellt! Dom ser bara bra ut på catwalken eller på bild!! Men egentligen är dom inte speciellt snygga!! Hallå vem vet inte hur photoshop funkar!!! Kom tillbaka när man du e lika känd som tyra banks eller heidi klum!! Aldrig sett dig för och aldrig hört talas om dig!! Du e precis som kissie och hanna!! Ingen skillnad på er alls!! Jävla patetiska ego trippade fåntrattar!!! Som tror ni är bättre än alla andra!! Märks att snorungarna nu förtiden är rent jävla white trash!! För klass och stil har fan ingen av er!!!

    SvaraRadera
  3. Åhh...jag tror jag spyr....
    Operera bort silikonbrösten !!!

    SvaraRadera
  4. Låter mer som avundsjuka hos dig än att du inte bryr dig

    SvaraRadera
  5. Euw va ful du är hora

    SvaraRadera
  6. En fråga: Jag känner en i Örebro som tydligen gått i samma skola med dig och hon säger att du inte alls är halvitaliensk, utan halvbosnisk eller halvserbisk..? Inget fel i det, men du skäms tydligen för sitt ursprung?

    SvaraRadera
  7. Herregud, vad är det här? En tävling om vem som använder sig av billigast marknadsföring av sig själv? Du är ju inte ett dugg bättre än Hanna, snarare tvärtom, du sjunker ju lägre än vad hon gör. Ordet hora använder du flitigt och det gjorde jag också vid fjorton års ålder. Det gjorde väll vi alla vid den åldern.

    Är det inte dags för er att växa till er nu? Se verkligheten lite? Du växer ju inte direkt högre för att du arbetar som modell när du beter dig som du gör. Ingen värdig modellagentur vill väll anställa någon som är så förbannat omogen.

    Och varför beter du dig som du gör om det inte är uppmärksamhet du vill ha eller känd du vill bli? Ingen normalt funtad människa beter sig som någon utav er gör.

    Ta och väx till dig nu. Bete dig som människa.

    SvaraRadera
  8. Den bilden med blå klänning har du ju putmage och valkr runt knäna och din gigantiska näsa då hehe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ursäkta, min näsa ? HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA det var det roligaste jag har hört.. Du har nog problem med din näsa.. Vill du ha pengar; kan nog betala en näs-operation till dig..
      Puss

      Radera
  9. Hahhahahahahha, allllla tittade på mig, men du vet väl att nästa modell kommer in när man står längst fram på scenen ?... Puss på nosen

    SvaraRadera
  10. Va kul att en mullig tjej kan bli model! Yeeey /Elin

    SvaraRadera
  11. Ja jag säger det samma.. Kul att fler och fler mulliga modeller syns!!!

    SvaraRadera
  12. Om du inte vill bli känd - vilket du ju påstår här i inlägget.. varför kan jag då citera ur ditt allra första blogginlägg:

    "Jag ska vissa er vad en KÄND bloggerska går ut på"

    ?

    Du verkar inte lite besatt av Hanna Widerstedt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt vad jag tänkte skriva. Sjuuukt pinsamt. Hon är bara en ful hora. Sorgligt.

      Radera