söndag 12 februari 2012

yeah I know i'm hot..

TI-HIIII
Hallå alla söta + haters bloggläsare..

Satt inne på Hannas blogg; och såg att hon vill att folk ska ställa frågor om hennes liv.. Ställde en fråga som alla vill ha svar på : Om hon har varit en man innan ?!
Det undrar alla ..
Sen så skriver såååå många till mig på Hannas blogg ; Hennes kommentarer samt; besökare har ökat..
Men jag gör ju horan en tjänst.. - Cash -  Så hon kan köpa sina LV väskor som hon nu älskar så mycket.. och ni ska veta att genom mig så kommer hon köpa en riktig LV väska ska ni se..
Hon borde tacka mig den transan.. Men hon är en smutsig liten otacksam hora..
Men men..

Det roligaste är att hon sedan går in och skriver - anonymt - till mig och försöker trycka ner mig ; TIII-HIIII..
* Ler * 



Jauu satt och åt chips & dippa och läste lite vad ni hade skrivit till mig på min blogg :
* Jag vet att ni hatar mig för att jag talar sanning .

* Och jag vet att det är typ Hanna som skriver allt negativt om mig, för hon kommer aldrig bli lika snygg som mig eller HON KOMMER ALDRIG BLI SNYGG .




Pööööööss...

18 kommentarer:

  1. Jag gick in på hannas blog igenom en artikel. Och såg att du hade kommenterat, gick in hit och... Het tjej här ju. :) Ha en bra dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. tackar tackar.. vet att jag är het.. Men Hanna ser inte det genom hennes trans - ögon..

      Pöss

      Radera
  2. Hon lär dock få mer affiliatpengar och det
    är väll det ni alla bloggerskor vill ha?

    SvaraRadera
  3. Seriöst vem tror du att du är?vart vill du komma?Varför en massa prat om denna Hanna för ren avundsjuka från din sida.Du är patetisk en nolla som är kaksig bakom en data seriöst vore du min familj skulle jag ta avstånd direkt fy fan vad pinsam och patetisk du är din jävla slyna...Hoppas nån ber för dig vidriga människa

    SvaraRadera
  4. Du skriver att du är Sveriges sexigaste och snyggaste kvinna men du ser ju inte änns svensk ut ? Vilket land kommer du ifrån ?

    SvaraRadera
  5. jessica edith holm född 1980 med plasttuttar och töm-och-glömläppar av plast. En som nöjer sig med att vara hangaround och tror att man får fler besökare genom att vara elak. Plast är alltid plast!!!!

    SvaraRadera
  6. Vilken korkad människa du e, du e ju mkt värre än Hanna, hur gammal e du igentligen, du ser sliten ut haha.

    SvaraRadera
  7. Varför så fixerad av hanna?? Ditt blogg handlar bara om henne..avundsjuk? Eller kände ni varandra innan allt det här? Du verkar hata henne lite för mkt tycker jag

    SvaraRadera
  8. Passa dig så det inte blir någon som anmäler dig... säger bara det. Det inte speciellt smart av dig att skriva som du gör!

    SvaraRadera
  9. jag gillar dig mer än hanna !!! du e sexig och snygg och söt men hanna e inte det ,,om hanna skulle hata dig är det bara för att hon e avundsjuk på dig!!jag älskar dig jessica,,,go go go go jessie go jessie ,!!!!du äger ,,!! du e mycket bättre än hanna!!alla som skriver taskiga, fula kommentar betyder det bara en sak att de är avundsjuka på dig ,,du e snyggare än de och mycket sexigare än de ,,<3<3<3<3<3 puss puss bye bye

    SvaraRadera
    Svar
    1. så uppenbart jessica, kom igen du får försöka bättre än så.

      Radera
  10. Du tror du e så jävla cool , d är du som liknar en fucking ko så håll käften , d är du som måste ha silikon i pattarna bara för du ska ha nån att knulla med håll käften , blir så jävla förbanna det ända du vill att visa upp dej , gå då till gatan och sälj dej tror att du är biligast!
    palla visa upp sina saker vi andra har också d är inte som vi blir avundsjuka ,, bara så Natti är mkt bättre än + hanna , du är en fucking transa , hora , slampa du definerar ordet hora så håll käften ! , fuck dej d finns bättre bloggar än din men jag råka klicka på din jävla hora svär folk som knullar dej för d är synd om dej och för du har halva priset jävla skit,,

    SvaraRadera
  11. Idiot du e faan sveriges HOORA. vet du vad det e du som bodde dö jääävla hoora. förresten du ser fan ut som en gammal tant som säljer SEX HOOOORA!!! :)
    det ser ur som om nån boxat dig på näsan..:/ ooops blev du ledsen nu..?
    FACK U;) bye bye HORA:))))

    SvaraRadera
  12. Men hjälp, har du inget liv eller? Varenda ett av dina inlägg handlar ju om Hanna. Skaffa en mindre destruktiv hobby, det vore nyttigt för dig...

    Peace!

    SvaraRadera
  13. Du är ju inte snygg själv så gå inte runt och prata shit. Sen att du bara skriver Om Hanna du är nog ändå hennes största fan och du gör så bra reklam för henne you go (ugly girl)

    SvaraRadera
  14. seriöst Hanna är ju finare än du!

    SvaraRadera
  15. Jag älskar dig!
    Så är så sjukt mkt snygare än det där wb hanna!!!
    Du har iaf egen stil och kan tänka själv!
    Älskar att du säger som du tycker!
    Skit i noobsen, då äääger!!!

    SvaraRadera