fredag 10 februari 2012

Knullar inte; och myser sen Nej nej nej !!

Mmmm, ögon;orgasm
När man träffa en kille så träffar man dem inte för att gosa utan man träffar en kille för att knulla. Och inte bara sån dålig knull som ( Hanna Widerstedt kör ) utan EN KNULL MAN ALDRIG GLÖMMER. En kille ska förfan inte säga att han vill gosa efter sex-et.. Man förväntar sig så klart ett diamant halsband eller nått annat dyrt.
Och en kille ska ge dig dem dyra sakerna och dra; för man vill ju så klart sitta och njuta av allt värdefullt man får.
Ja när man har mitt utseénde så får man en sån kille som köper allt man vill ha utan att behöva säga det 2 : gånger. Inte såna som vill ligga och gosa; ÄR ABSOLUT INGEN GOS TJEJ utan är en tjej som säger vad hon vill och ALLA accepterar det !!


Söta jag :)
Japp lite om mig här.
Berätta gärna om vad du har för knull; resor = ) Hehe !!

11 kommentarer:

  1. Gäsp!!! Surfar tillbaka till orginalet Hanna Widerstedt...

    SvaraRadera
  2. men fuck u, jag är original, inte som hon äkliga horan som ljuger..

    SvaraRadera
  3. Är du orginalet av äckliga lögnaktiga horor menar du?

    SvaraRadera
  4. Alltså både du och Hanna har fan inget liv... "Knulla runt" shit grow up little girl. Ni båda beter er som 13 åringar.

    SvaraRadera
  5. Hahha, jag vet inte om Hanna talar sanning ; så jag pratar bara om mig själv..

    Knulla är det bästa jag vet.. Och när jag får något efter är det mer underbart..

    Ps : Jag får kuk.. till skillnad från dig..

    SvaraRadera
    Svar
    1. vilket psyk du verkar vara.... må Gud hjälpa dig i balans någon gång...

      Radera
  6. Du är ju lika sjuk i huet som Hanna OM inte sjukare... Kräkeffekter direkt

    SvaraRadera
  7. Skulle nog helldre ligga med 80 åring än dig!!! Inte ens 3 påsar över huvudet räcker för att dölja ditt fula fejs!!!

    SvaraRadera
  8. Någon försöker kopiera Hanna hahahah. Du är inte trovärdig för fem öre.. Luktar fejk ända hit. Hannas blogg är bättre!;) hahahahahah lägg ner du skämmer bara ut dig

    SvaraRadera
  9. hahahahhaha så jävla skön

    SvaraRadera